Koolituse info

Influenceriga Koostöö Koolitus annab põhjalikud teadmised ning süsteemid brändidele sisuloojatega tulemusrikaste koostööde tegemiseks.

Oskused, kuidas influencereid Instagramis, Tiktokis ja blogis ”ära kasutada” ning kuidas samal ajal ka brändina kasulik olla, kogud 4 nädala jooksul!

Tutvu kogu õppekavaga

Milliseid teemasid käsitleme:

•Mis on influencer-turundus?
•Kuidas luua edukaid influencer-kampaaniaid?
•Koostööde efektiivne haldamine
•Influencerite valimine
•Kuidas brändina anda endast maksimum nii koostöö AJAL kui ka PEALE koostööd?
•Tulemuste analüüsimine
Red flag‘id, mida vältida
•Kehtivad seadused ja lepingud
•DO’s & DON’Ts

Kellele on koolitus mõeldud? Koolitus sobib eriti hästi brändide sotsiaalmeedia halduritele ja turundajatele, lisaks väikebrändi omanikele, kes soovivad influencerite mõju enda kasuks tööle panna. Hea brändipoolse vaatenurga saavad ka sisuloojad, kelle eesmärgiks on tõsta oma konto koostööde arvu ja edukust.

Koolituse põhimõte on töötada väikestes gruppides – nii saab iga osaleja õpitust maksimaalse tulemuse, ja anda palju praktikat, nii kohapeal kui kodutööna, mis kogu info kinnitab.

Koolituse maksumus:

4-nädalane koolitus oma ala tegijatega: 1070€
Tasumine arve alusel – Koht kinnitub pärast tasumist

Koolituse jaotus:

Koolituse jooksul kohtume füüsiliselt üks kord nädalas.
Kohtumiste vahepeal on ettenähtud individuaalsed tööd

Koolituse asukoht:

Centennial Hotel Tallinn koolitusruum (Endla 15)

Järgmised koolitused:
19.mai – 9.juuni 2022
(iga N, kl 18-21)

Mis kuulub koolituse hinna sisse?

  1. 4 päeva füüsilist koolitust
  2. Individuaalsed tööd ja tagasiside kogu koolituse vältel
  3. Tugigrupp (saad lisaabi 24/7)
  4. Tunnistus, mis muudab Sinu CV atraktiivsemaks
  5. Tee-, kohvi- ja snäkipausid